Digitalizácia archívov developerskej spoločnosti

Doručená hodnota pre zákazníka

Digitalizácia dokumentov: Umožnila rýchly prístup k informáciám a zvýšila efektivitu práce zamestnancov.
Digitálny podpis: Zrýchlil schvaľovacie procesy a skrátil čas na dokončenie administratívnych úkonov.
Automatizácia faktúr: Znížila administratívnu záťaž a eliminovala manuálne chyby pri spracovaní.
Úspora nákladov: Zníženie nákladov na uchovávanie a správu tlačených dokumentov a výrazné časové úspory.

Východisková situácia

Developerská spoločnosť mala problém s veľkým množstvom tlačených zmlúv a dokumentov, čo spomaľovalo prevádzku a znižovalo efektivitu zamestnancov. Potrebovali riešenie na digitalizáciu procesov, aby zlepšili prístup k dokumentom a zvýšili efektivitu práce.

Potreby a požiadavky zákazníka

  • Digitalizovať všetky tlačené dokumenty.
  • Zabezpečiť jednoduchý a rýchly prístup k digitálnym dokumentom.
  • Zaviesť digitálny podpis pre zjednodušenie schvaľovacích procesov.
  • Automatizovať vyťažovanie faktúr na zníženie administratívnej záťaže.
  • Dosiahnuť časovú a finančnú úsporu prostredníctvom digitalizácie a automatizácie.

Návrh riešenia

Na základe auditu sme navrhli:

  • Implementáciu digitálneho archívu pre správu zmlúv a dokumentov.
  • Zavedenie digitálneho podpisu pre zrýchlenie schvaľovacích procesov.
  • Automatizáciu vyťažovania faktúr na zníženie administratívnej práce.
  • Odborné poradenstvo pri výbere a implementácii digitálnych riešení.

Chcete dať informáciám vo vašej firme zmysel a pridanú hodnotu?

Napíšte nám alebo zavolajte a pomôžeme vašej firme rásť a prosperovať.
Adresa
Areál Ekonomickej fakulty
Univerzity Mateja Bela
Tajovského 10
974 01 Banská Bystrica