Outsourcing vyťažovania faktúr pre sieť reštaurácií

Doručená hodnota pre zákazníka

Zrýchlenie a zjednodušenie spracovania dokladov a faktúr.
Eliminácia strát a poškodenia dokladov.
Uvoľnenie kapacít personálu, ktorý sa teraz plne sústredí na starostlivosť o hostí.
Rýchla návratnosť investície, ktorá pri 4600 faktúrach ročne trvala len cca 3 roky.

Východisková situácia

Sieť reštaurácií denne spracovávala veľké množstvo bločkov, dokladov a faktúr od dodávateľov. Tento zdĺhavý a komplikovaný proces často viedol k stratám či poškodeniu dokladov. Navyše personál nemal dostatok času na ich dôkladnú evidenciu, pretože sa sústredil na obsluhu hostí. Spoločnosť potrebovala efektívne riešenie na spracovanie faktúr a dokladov.

Potreby a požiadavky zákazníka

  • Zjednodušiť a zrýchliť spracovanie dokladov a faktúr.
  • Minimalizovať riziko straty alebo poškodenia dokladov.
  • Uvoľniť kapacity personálu, aby sa mohli venovať hosťom.
  • Zaviesť systém, ktorý by vyžadoval minimum personálu a umožnil efektívnu evidenciu.

Návrh riešenia

Na základe auditu sme navrhli:

  • Označenie dokladov štítkom a ich jednoduché skenovanie.
  • Automatizované spracovanie dokladov, čím sa personál oslobodí od manuálnej evidencie.
  • Systém na automatické vyťažovanie faktúr, ktorý minimalizuje riziko chýb a strát a šetrí personálne kapacity.

Chcete dať informáciám vo vašej firme zmysel a pridanú hodnotu?

Napíšte nám alebo zavolajte a pomôžeme vašej firme rásť a prosperovať.
Adresa
Areál Ekonomickej fakulty
Univerzity Mateja Bela
Tajovského 10
974 01 Banská Bystrica