Zvýšená efektivita, bezpečnosť a spoľahlivosť elektronickej čakárne pre ambulancie.
Vylepšené softvérové a infraštruktúrne komponenty prispeli k lepšiemu fungovaniu systému.
Konzultačná podpora a dohľad umožňujú rýchle riešenie problémov a neustále zlepšovanie.
Dokumentácia pomohla klientovi získať finančné prostriedky na ďalší rozvoj.
Východisková situácia
Spoločnosť poskytujúca elektronické služby pre pacientov ambulancií, čelila potrebe zlepšiť svoje existujúce riešenie. Naším cieľom bolo zlepšiť softvér, služby, infraštruktúru, prevádzku a bezpečnosť systému.
Potreby a požiadavky zákazníka
Navrhnúť opatrenia na zlepšenie elektronických služieb.
Preskúmať súčasný stav z hľadiska softvéru, služieb, infraštruktúry, prevádzky a bezpečnosti.
Pripraviť nové riešenie na základe zistených potrieb a požiadaviek.
Podporu investície do nového riešenia.
Pravidelnú konzultačnú podporu a dohľad nad ďalším rozvojom riešenia.
Návrh riešenia
Identifikácia potrieb na zlepšenie:
Zistenie hlavných problémov a požiadaviek klienta.
Dôkladná analýza súčasného stavu:
Preskúmanie existujúceho riešenia z pohľadu softvéru, služieb, infraštruktúry, prevádzky a bezpečnosti.
Návrh opatrení:
Pomenovanie projektov a rozdelenie ich na jednotlivé aktivity s určením priorít podľa dôležitosti.
Implementácia navrhovaných opatrení:
Zavedenie opatrení do praxe a monitorovanie ich účinnosti.
Príprava nového riešenia:
Dokumentácia nového riešenia zahŕňajúca všetky potrebné aspekty a vylepšenia podľa požiadaviek klienta.
Podpora investície:
Príprava dokumentácie na zabezpečenie potrebných finančných prostriedkov.
Pravidelná konzultačná podpora:
Zmluva o pravidelnej konzultačnej podpore, vrátane monitorovania a optimalizácie riešenia.
Návrh a dohľad nad ďalším rozvojom:
Návrh, realizácia a dohľad nad rozvojom ďalších riešení podľa potrieb klienta.
Na poskytovanie tých najlepších skúseností používame technológie, ako sú súbory cookie na ukladanie a/alebo prístup k informáciám o zariadení. Súhlas s týmito technológiami nám umožní spracovávať údaje, ako je správanie pri prehliadaní alebo jedinečné ID na tejto stránke. Nesúhlas alebo odvolanie súhlasu môže nepriaznivo ovplyvniť určité vlastnosti a funkcie.
Funkčné
Vždy aktívny
Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal, alebo na jediný účel vykonania prenosu komunikácie cez elektronickú komunikačnú sieť.
Predvoľby
Technické uloženie alebo prístup je potrebný na legitímny účel ukladania preferencií, ktoré si účastník alebo používateľ nepožaduje.
Štatistiky
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na štatistické účely.Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné štatistické účely. Bez predvolania, dobrovoľného plnenia zo strany vášho poskytovateľa internetových služieb alebo dodatočných záznamov od tretej strany, informácie uložené alebo získané len na tento účel sa zvyčajne nedajú použiť na vašu identifikáciu.
Marketing
Technické úložisko alebo prístup sú potrebné na vytvorenie používateľských profilov na odosielanie reklamy alebo sledovanie používateľa na webovej stránke alebo na viacerých webových stránkach na podobné marketingové účely.