Prípadové štúdie

V 6 jednoduchých krokoch si ukážeme, ako sme za 6 týždňov pomohli otvoriť 6 gastroprevádzok s modernou a funkčnou IT infraštruktúrou (pracovné stanice zamestnancov, internetové pripojenia či platobné terminály) nenáročnou na údržbu a zároveň s bezpečnými a spoľahlivými systémami, prevádzkovanými v cloude.

Sieť gastroprevádzok Sympl

1

Cieľom bolo otvoriť 6 gastroprevádzok so spoločným informačným systémom, objednávaním tovaru i surovín, vyhodnocovaním výkonnosti a reportingom s ohľadom na odlišnosti jednotlivých prevádzok.

2

Detailne sme popísali požiadavky na informačný systém, pripravili podklady pre dodávateľov a asistovali pri výbere vyhovujúceho riešenia.

3

Preskúmali sme komunikačnú platformu, IT infraštruktúru, platobné terminály, mobilné hlasové a dátové služby a procesy - riadenie platieb, objednávok, dodacích listov a faktúr.

Cieľom bolo otvoriť 6 gastroprevádzok so spoločným informačným systémom, objednávaním tovaru i surovín, vyhodnocovaním výkonnosti a reportingom s ohľadom na odlišnosti jednotlivých prevádzok.

Detailne sme popísali požiadavky na informačný systém, pripravili podklady pre dodávateľov a asistovali pri výbere vyhovujúceho riešenia.

Preskúmali sme komunikačnú platformu, IT infraštruktúru, platobné terminály, mobilné hlasové a dátové služby a procesy - riadenie platieb, objednávok, dodacích listov a faktúr.

Doplnili sme Office 365, konkrétnu IT infraštruktúru, optimalizovali mobilné hlasové a dátové služby, zaviedli službu document management system, otestovali vyťažovanie faktúr od dodávateľov. Pripravili sme odhad celkových nákladov na 3 roky. Okrem toho sme pripravili zadania pre dodávateľov a asistovali pri výbere vhodných dodávateľov.

Postarali sme sa o zavedenie informačného systému do cloudovej infraštruktúry, koordinovali spoluprácu dodávateľov, testovali funkčnosť riešenia, riadili riešenie nedostatkov a poskytli konzultácie pri a aj po spustení prevádzok.

4

Doplnili sme Office 365, konkrétnu IT infraštruktúru, optimalizovali mobilné hlasové a dátové služby, zaviedli službu document management system, otestovali vyťažovanie faktúr od dodávateľov. Pripravili sme odhad celkových nákladov na 3 roky. Okrem toho sme pripravili zadania pre dodávateľov a asistovali pri výbere vhodných dodávateľov.

5

Postarali sme sa o zavedenie informačného systému do cloudovej infraštruktúry, koordinovali spoluprácu dodávateľov, testovali funkčnosť riešenia, riadili riešenie nedostatkov a poskytli konzultácie pri a aj po spustení prevádzok.

6

Chcete dať informáciám vo vašej firme zmysel a pridanú hodnotu?

Napíšte nám alebo zavolajte a pomôžeme vašej firme rásť a prosperovať.

+421 907 226 442